Education Sciences: Technologies of Learning & Communication and STEAM Education (M.A.) / Επιστήμες της Αγωγής: Τεχνολογίες Μάθησης & Επικοινωνίας και Εκπαίδευση STEAM (Μ.Α.)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Education Sciences: Technologies of Learning & Communication and STEAM Education (M.A.) / Επιστήμες της Αγωγής: Τεχνολογίες Μάθησης & Επικοινωνίας και Εκπαίδευση STEAM (Μ.Α.) by Author "Χαραλάμπους, Κωνσταντίνα"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- PublicationΤεχνολογίες μάθησης κι επικοινωνίας με σκοπό την ανάπτυξη του προφορικού λόγου στο μάθημα των Ισπανικών: Μία έρευνα δράσης(Σχολή: Επιστημών της Αγωγής, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών : Τμήμα: Επιστημών της Αγωγής : Πρόγραμμα Σπουδών : Τεχνολογίες μάθησης και επικοινωνίας, 2022-08-11)
;Χριστοδούλου, ΜαρίαΧαραλάμπους, ΚωνσταντίναΗ παρούσα έρευνα αφορά τη χρήση νέων τεχνολογιών μάθησης κι επικοινωνίας με στόχο την ανάπτυξη προφορικού λόγου στα Ισπανικά, ως ξένη γλώσσα. Στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε έρευνα δράσης σε τμήμα της Β’ Λυκείου με εφτά μαθήτριες, στο μάθημα των Ισπανικών, κατά το σχολικό έτος 2019-2020. Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνήσει τα εκπαιδευτικά εργαλεία που παρέχουν οι ΤΠΕ για την καλλιέργεια του προφορικού λόγου και να διαπιστώσει κατά πόσο και με ποιο τρόπο ενδεχομένως ενθαρρύνουν τον προφορικό λόγο των μαθητών στην ισπανική γλώσσα. Καλείτο να αποτιμήσει τις δυνατότητες των μαθητών στον προφορικό λόγο των Ισπανικών και στη χρήση της τεχνολογίας, να αξιολογήσει την ανταπόκρισή τους σε δραστηριότητες με σκοπό την ανάπτυξη του προφορικού λόγου μέσω διαφόρων τεχνολογικών εργαλείων, τον ρόλο των δραστηριοτήτων στην ανταπόκρισή τους και τη χρήση αυτών καθώς και τα αποτελέσματά της λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες της καραντίνας η οποία προέκυψε στην πορεία της έρευνας. Ως εργαλεία συλλογής δεδομένων επιλέχθηκε να χρησιμοποιηθούν συνεντεύξεις, οπτικογράφηση, παρατήρηση, σημειώσεις πεδίου κι ερευνητικό ημερολόγιο. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το τμήμα αποτελείτο από μαθήτριες μεικτών ικανοτήτων τόσο στον προφορικό λόγο όσο και στη χρήση της τεχνολογίας. Η πλειοψηφία είχε λιγότερες δυνατότητες στη χρήση της τεχνολογίας με αποτέλεσμα να αντιμετωπίσει περισσότερες δυσκολίες στο τεχνολογικό μέρος των δραστηριοτήτων. Η ανταπόκριση των μαθητριών ήταν θετική εφόσον η πλειοψηφία εκτέλεσε τις δραστηριότητες με επιτυχία. Σημαντικό παράγοντα στην ανταπόκρισή τους αποτέλεσε το είδος των δραστηριοτήτων όπως για παράδειγμα η εφαρμογή που χρησιμοποιήθηκε και ο βαθμός δυσκολίας. Η χρήση τους κρίθηκε ωφέλιμη για την ανάπτυξη του προφορικού τους λόγου και για τις τεχνολογικές τους δυνατότητες.