Options
Διερευνώντας τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας για τη διαχείριση της διαφορετικότητας στο μάθημα των Αγγλικών: Απόψεις των εκπαιδευτικών της Αγγλικής Γλώσσας στο κυπριακό εκπαιδευτικό πλαίσιο
Author(s)
Σελεάρη, Μελίνα
Advisor(s)
Χατζηγιαννακού, Αναστασία
Abstract
Στην παρούσα ποιοτική έρευνα διερευνώνται οι απόψεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη διαφοροποίηση ως τρόπο διδασκαλίας που ανταποκρίνεται στη μαθητική διαφορετικότητα, στο μάθημα των Αγγλικών του δημοτικού, στο κυπριακό σχολικό πλαίσιο.
Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η ημι-δομημένη συνέντευξη από δείγμα 15 εκπαιδευτικών. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη Θεματική Ανάλυση. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί παρερμηνεύουν τον όρο διαφοροποιημένη διδασκαλία και προχωρούν στην περιστασιακή και αποσπασματική εφαρμογή της. Ακόμα, ότι οι παράγοντες που είχαν μεγαλύτερη επίδραση στην οργάνωση και εφαρμογή της ήταν οι θεσμικοί.
Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η ημι-δομημένη συνέντευξη από δείγμα 15 εκπαιδευτικών. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη Θεματική Ανάλυση. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί παρερμηνεύουν τον όρο διαφοροποιημένη διδασκαλία και προχωρούν στην περιστασιακή και αποσπασματική εφαρμογή της. Ακόμα, ότι οι παράγοντες που είχαν μεγαλύτερη επίδραση στην οργάνωση και εφαρμογή της ήταν οι θεσμικοί.
Date Issued
2021-03-31
Department
Publisher
Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών : Μεταπτυχιακό Ειδικής και Ενιαίας Εκπαίδευσης
Subjects