Options
«Παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση εξωτερικής ανάθεσης στις ΜΜΕ. Ο αντίκτυπος στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.»
Author(s)
Σκαμάκη, Γεωργία
Advisor(s)
Ευσταθιάδης, Αντρέας
Abstract
Οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις προκειμένου να καταστούν ανταγωνιστικές και για να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους σε μία παγκοσμιοποιημένη αγορά, μπορούν να οδηγηθούν στην απόφαση για εξωτερική ανάθεση ορισμένων εργασιών, έτσι ώστε
να αποκομίσουν οφέλη σε όρους κόστους και στρατηγικής. Στη διεθνή βιβλιογραφία έχουν αναφερθεί διάφοροι παράγοντες που καθοδηγούν και επηρεάζουν την απόφαση των ΜΜΕ να προβούν σε εξωτερική ανάθεση. O προσδιορισμός των παραγόντων που
επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητά τους δεν έχει αποτελέσει θέμα εμπειρικής διερεύνησης στην Ελλάδα και αποτελεί το ερευνητικό αντικείμενο της παρούσας εργασίας. Στη διεθνή βιβλιογραφία αναφέρονται ποικίλοι και διαφορετικοί παράγοντες που οδηγούν τις ΜΜΕ στην απόφαση της εξωτερικής ανάθεσης με βάση των μεταβλητών που έχουν εξετάσει οι εκάστοτε μελετητές, αλλά και στο ευρύτερο πολιτισμικό, οικονομικό, τεχνολογικό και πολιτικό πλαίσιο. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί το ζήτημα της εξωτερικής ανάθεσης από μέρους των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Η παρούσα έρευνα συμβάλει στον εμπλουτισμό της υφιστάμενης
βιβλιογραφίας όσον αφορά στο ζήτημα της εξωτερικής ανάθεσης. Οι διεθνείς μελέτες που έχουν διεξαχθεί δεν είναι επαρκείς, ενώ παράλληλα δεν έχουν εντοπιστεί καιμελέτες στην ελληνική βιβλιογραφία. Επίσης, συμβάλει και στη διερεύνηση ενός
πεδίου που δεν έχει μελετηθεί επαρκώς που αφορά την επίδραση των χαρακτηριστικών των επιχειρηματιών και των επιχειρήσεων στις αποφάσεις εξωτερικής ανάθεσης.
να αποκομίσουν οφέλη σε όρους κόστους και στρατηγικής. Στη διεθνή βιβλιογραφία έχουν αναφερθεί διάφοροι παράγοντες που καθοδηγούν και επηρεάζουν την απόφαση των ΜΜΕ να προβούν σε εξωτερική ανάθεση. O προσδιορισμός των παραγόντων που
επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητά τους δεν έχει αποτελέσει θέμα εμπειρικής διερεύνησης στην Ελλάδα και αποτελεί το ερευνητικό αντικείμενο της παρούσας εργασίας. Στη διεθνή βιβλιογραφία αναφέρονται ποικίλοι και διαφορετικοί παράγοντες που οδηγούν τις ΜΜΕ στην απόφαση της εξωτερικής ανάθεσης με βάση των μεταβλητών που έχουν εξετάσει οι εκάστοτε μελετητές, αλλά και στο ευρύτερο πολιτισμικό, οικονομικό, τεχνολογικό και πολιτικό πλαίσιο. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί το ζήτημα της εξωτερικής ανάθεσης από μέρους των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Η παρούσα έρευνα συμβάλει στον εμπλουτισμό της υφιστάμενης
βιβλιογραφίας όσον αφορά στο ζήτημα της εξωτερικής ανάθεσης. Οι διεθνείς μελέτες που έχουν διεξαχθεί δεν είναι επαρκείς, ενώ παράλληλα δεν έχουν εντοπιστεί καιμελέτες στην ελληνική βιβλιογραφία. Επίσης, συμβάλει και στη διερεύνηση ενός
πεδίου που δεν έχει μελετηθεί επαρκώς που αφορά την επίδραση των χαρακτηριστικών των επιχειρηματιών και των επιχειρήσεων στις αποφάσεις εξωτερικής ανάθεσης.
Date Issued
2026-03-21
Department
Department of Management and Marketing
Publisher
Σχολή Διοίκησης και Επιχειρήσεων : Μεταπτυχιακό Διοίκησης Επιχειρήσεων
File(s)
Loading...
Name
Georgia Skamaki MBA Thesis.pdf
Description
Μεταπτυχιακή Διατριβή
Size
1.13 MB
Format
Checksum