Options
Employee empowerment practices : the impact on employee satisfaction
Author(s)
Hadjiyiangou, Eleni
Advisor(s)
Efstathiades, Andrease
Abstract
Οι οργανισμοί αντιμετωπίζουν τεράστιες προκλήσεις στη βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητάς τους στον σημερινό μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο. Οι ειδικοί θεωρούν την ενδυνάμωση των εργαζομένων ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο που ενισχύει την οργανωτική απόδοση, την ικανοποίηση των εργαζομένων και την ποιότητα των υπηρεσιών. Η απάντηση στη συνεχή μεταβαλλόμενη τάση της παγκόσμιας επιχειρηματικής ατμόσφαιρας είναι ίσως η πιο σημαντική ανησυχία τόσο για τους ανθρώπους όσο και για τους οργανισμούς. Προκειμένου να αντιδράσουν στις αλλαγές και τις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών και των ενδιαφερομένων, οι εργαζόμενοι πρέπει να αντιμετωπίσουν πολλές προκλήσεις στην καθοδήγηση της απόδοσής τους.
Οι εργαζόμενοι συχνά αγωνίζονται να αρπάξουν και να περιορίσουν τη διαχειριστική τους εξουσία για να αντιμετωπίσουν αυτές τις προκλήσεις. Μία από τις βασικές προκλήσεις για τις επιχειρήσεις σε αυτήν την εποχή της παγκοσμιοποίησης είναι να παρέχει άμεσες απαντήσεις στους πελάτες για να τους κάνει ικανοποιημένους και να αυξήσει την παραγωγικότητα. Παρ 'όλα αυτά, οι κακές οργανωτικές ρυθμίσεις όπως η έλλειψη εξουσίας για λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με την εργασία, περιορισμένη πρόσβαση σε πληροφορίες, έλλειψη ελέγχου στην εργασία, αόριστη και χωρίς νόημα ευθύνη, και το ακατάλληλο σύστημα ανταμοιβών συχνά καθιστούν τις θέσεις εργασίας δύσκολες για τους υπαλλήλους και μειώνουν την ποιότητα των υπηρεσιών, που τελικά οδηγούν σε δυσαρέσκεια των πελατών. Προκειμένου να κάνουν τους πελάτες ικανοποιημένους και να βελτιώσουν την οργανωτική απόδοση, οι οργανισμοί πρέπει να παρέχουν στους υπαλλήλους αρκετή εξουσία και υποστήριξη.
Η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσίας αποτελεί βασικό μέλημα για τις επιχειρήσεις, και ο Oliver υποστηρίζει ότι η ικανοποίηση των πελατών εξαρτάται κυρίως από την ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας. Η αντιληπτή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να προσδιοριστεί μόνο από την άποψη της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσίας και τη συνολική ικανοποίηση των εμπειριών των πελατών. Οι οργανισμοί μπορούν να επιλέξουν οποιαδήποτε από τις δύο προσεγγίσεις που μπορούν να ενισχύσουν την ποιότητα των υπηρεσιών: την προσέγγιση της γραμμής παραγωγής και την προσέγγιση ενδυνάμωσης. [
Οι εργαζόμενοι συχνά αγωνίζονται να αρπάξουν και να περιορίσουν τη διαχειριστική τους εξουσία για να αντιμετωπίσουν αυτές τις προκλήσεις. Μία από τις βασικές προκλήσεις για τις επιχειρήσεις σε αυτήν την εποχή της παγκοσμιοποίησης είναι να παρέχει άμεσες απαντήσεις στους πελάτες για να τους κάνει ικανοποιημένους και να αυξήσει την παραγωγικότητα. Παρ 'όλα αυτά, οι κακές οργανωτικές ρυθμίσεις όπως η έλλειψη εξουσίας για λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με την εργασία, περιορισμένη πρόσβαση σε πληροφορίες, έλλειψη ελέγχου στην εργασία, αόριστη και χωρίς νόημα ευθύνη, και το ακατάλληλο σύστημα ανταμοιβών συχνά καθιστούν τις θέσεις εργασίας δύσκολες για τους υπαλλήλους και μειώνουν την ποιότητα των υπηρεσιών, που τελικά οδηγούν σε δυσαρέσκεια των πελατών. Προκειμένου να κάνουν τους πελάτες ικανοποιημένους και να βελτιώσουν την οργανωτική απόδοση, οι οργανισμοί πρέπει να παρέχουν στους υπαλλήλους αρκετή εξουσία και υποστήριξη.
Η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσίας αποτελεί βασικό μέλημα για τις επιχειρήσεις, και ο Oliver υποστηρίζει ότι η ικανοποίηση των πελατών εξαρτάται κυρίως από την ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας. Η αντιληπτή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να προσδιοριστεί μόνο από την άποψη της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσίας και τη συνολική ικανοποίηση των εμπειριών των πελατών. Οι οργανισμοί μπορούν να επιλέξουν οποιαδήποτε από τις δύο προσεγγίσεις που μπορούν να ενισχύσουν την ποιότητα των υπηρεσιών: την προσέγγιση της γραμμής παραγωγής και την προσέγγιση ενδυνάμωσης. [
Date Issued
2027-07-31
Open Access
No
Department
Department of Management and Marketing : Master of Business Administration
Publisher
School of Business : Master of Business Administration
File(s)
No Thumbnail Available
Name
ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΓΙΑΓΚΟΥ MBA Thesis.pdf
Size
2.47 MB
Format
Checksum