Options
«Η Επίδραση των Social Media (ΜΚΔ) στο Branding μίας Επιχείρησης»
Author(s)
Νησωτάκη, Ειρήνη
Advisor(s)
Ιωάννου, Μύρια
Abstract
Η παρούσα ερευνητική εργασία πραγματεύεται την αξία και τον ρόλο που επιτελεί το Brand μιας εταιρείας, μέσα από την προώθηση και επαφή των καταναλωτών με αυτό, από τον διαδικτυακό χώρο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) ή αλλιώς Social Media. Αναλυτικότερα, πραγματώνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από την έννοια των ΜΚΔ και την αλλαγή που αυτά έχουν επιφέρει, καθώς το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει δώσει τη «σκυτάλη» στο ψηφιακό/ διαδικτυακό. Περαιτέρω, γίνεται αναφορά στις ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρείες, καταδεικνύοντας τα οφέλη και τα μειονεκτήματα του διαδικτυακού εμπορίου μέσα από τα ΜΚΔ. Βάσει αυτής της εμπλοκής των κοινωνικών μέσων στην αγοραστική συνήθεια των καταναλωτών, η εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας που πραγματώθηκε, για την αγορά προϊόντων υψηλής και χαμηλής ανάμειξης μέσω των ΜΚΔ. Ειδικότερα, αναδείχθηκαν οι παράγοντες που ωθούν τον καταναλωτή να προβεί σε αγορά μέσω κοινωνικών δικτύων, αλλά και η αξία που ήδη έχει ή διαμορφώνει το Brand μιας επιχείρησης μέσα αυτών. Τέλος, παρουσιάζεται η συζήτηση γύρω από τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας, καθώς και οι περιορισμοί, αλλά και τα νέα πεδία διερεύνησης που προκύπτουν, σε εταιρικό και ερευνητικό επίπεδο.
Date Issued
2023-06-20
Department
Publisher
Σχολή Διοίκησης και Επιχειρήσεων : Μεταπτυχιακό Διοίκησης Επιχειρήσεων
File(s)
Loading...
Name
NISOTAKI EIRINI MBA THESIS.pdf
Description
Μεταπτυχιακή Διατριβή
Size
1.33 MB
Format
Checksum