Options
Τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης στους Κύπριους καταναλωτές. Η περίπτωση της εταιρείας Sigma Radio TV.
Author(s)
Αβραάμ, Σταυριάνα
Advisor(s)
Χατζηφανής, Λυκούργος
Abstract
Αυτή η μελέτη στοχεύει στην κατανόηση και την απόκτηση γνώσεων σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο πλαίσιο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Κύπρο. Το ερευνητικό κίνητρο βασίζεται σε δύο προοπτικές. Από τη θεωρητική εκτίμηση, υπάρχουν άφθονες έρευνες για την ηλεκτρονική συμπεριφορά των καταναλωτών. Αυτές οι μελέτες υποστηρίζονται συνήθως από θεωρίες που αντλούνται από παραδοσιακές έρευνες συμπεριφοράς καταναλωτών. Οι Cheung et al. (2005) εξέτασαν 355 άρθρα σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο διαδίκτυο και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η Θεωρία Επιβεβαίωσης Προσδοκιών (ECT), η Θεωρία Διάχυσης Καινοτομίας (IDT), το Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας (TAM), η Θεωρία της Προγραμματισμένης Συμπεριφοράς (TRA) είναι οι πιο συχνά εφαρμοζόμενες θεωρίες. Ωστόσο, λείπει η βιβλιογραφία που επικεντρώνεται στην επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καταναλωτική αγοραστική συμπεριφορά και ακόμη λιγότερες είναι εμπειρικές μελέτες σχετικά με την επίδραση των κοινωνικών μέσων στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Επιπλέον, η τρέχουσα βιβλιογραφία για τα κοινωνικά μέσα σχετίζεται περισσότερο με την πρακτική χρήση και εφαρμογή, αντί των θεωριών και των μοντέλων που είναι χρήσιμα για την ακαδημαϊκή έρευνα.
Με βάση τους ερευνητικούς στόχους και τα κίνητρα, διατυπώνονται δύο γενικά ερευνητικά ερωτήματα ως εξής:
1. Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τους Κύπριους καταναλωτές για να αποκτήσουν πληροφορίες και να αγοράσουν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
2. Πώς επηρεάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την πρόθεση αγοράς των Κύπριων καταναλωτών;
3. Πώς επηρεάζουν τα κοινωνικό-δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών την χρήση ή την πρόθεση χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Με βάση τους ερευνητικούς στόχους και τα κίνητρα, διατυπώνονται δύο γενικά ερευνητικά ερωτήματα ως εξής:
1. Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τους Κύπριους καταναλωτές για να αποκτήσουν πληροφορίες και να αγοράσουν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
2. Πώς επηρεάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την πρόθεση αγοράς των Κύπριων καταναλωτών;
3. Πώς επηρεάζουν τα κοινωνικό-δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών την χρήση ή την πρόθεση χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Date Issued
2020-07-17
Department
Publisher
Σχολή Διοίκησης και Επιχειρήσεων