Education Sciences: Special and Inclusive Education (M.A.) / Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση (M.A.)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Education Sciences: Special and Inclusive Education (M.A.) / Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση (M.A.) by Author "Μαλεκκίδης, Κωνσταντίνος"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- PublicationΜέση Εκπαίδευση : Δρόμος προς την κοινωνική ένταξη των εφήβων με εγκεφαλική παράλυση η άλλο ένα πλαίσιο αποκλεισμού; Απόψεις γονέων για τη συμβολή της Μέσης Εκπαίδευσης στην κοινωνική και επαγγελματική ένταξη των εφήβων με εγκεφαλική παράλυση(Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών : Μεταπτυχιακό Ειδικής και Ενιαίας Εκπαίδευσης, 2022-05-08)
;Μαλεκκίδης, ΚωνσταντίνοςΤσακίρη, ΜαρίαΗ παρούσα εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά το θεωρητικό μέρος το οποίο στηρίζεται στην πρόσφατη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Αρχικά ξεκαθαρίζει τον όρο της αναπηρίας ο οποίος φαίνεται να μην είναι ξεκάθαρος από τη πλευρά της πολιτείας και της ευρύτερης κοινωνίας. Αργότερα, συζητά ένα πλήθος θεωρητικών εργαλείων αλλά και προσεγγίσεων του χώρου της εκπαίδευσης και της ευρύτερης ζωής των ατόμων με αναπηρία. Το δεύτερο είναι το κεφάλαιο της Μεθοδολογίας όπου αναλύεται σε ενότητες η ποιοτική προσέγγιση και οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν. Παρουσιάζει τον πίνακα της κωδικοποίησης ο οποίος δείχνει τις θεματικές και τους κώδικες που προέκυψαν από τις συνεντεύξεις. Στο τρίτο κεφαλαίο καταγράφονται και ερμηνεύονται τα αναδυόμενα αποτελέσματα και ευρήματα της ανάλυσης των δεδομένων μέσα από τις φωνές και τις απόψεις των συνεντευξιαζόμενων γονέων ως αυτούσιες μαρτυρίες. Επίσης το τρίτο κεφάλαιο σχολιάζει και τεκμηριώνει κριτικά την παρούσα κατάσταση δίνοντας έμφαση στα ζητήματα που εκκρεμούν στον χώρο της Μέσης εκπαίδευσης και της δημόσιας σφαίρας για τα άτομα με εγκεφαλική παράλυση. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη συζήτηση η οποία αφενός αφορά τις αναφυόμενες πολιτικές διαστάσεις που σχετίζονται με τον ερευνητικό σκοπό και αφετέρου με τις σχετικές θεωρίες. Τέλος, το πέμπτο κεφάλαιο συμπεριλαμβάνει τα συμπεράσματα και οι εισηγήσεις. Στα συμπεράσματα απαντήθηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα και στις εισηγήσεις πρόβαλε η ανάγκη για αλλαγή και βελτίωση του υφιστάμενου εκπαιδευτικού συστήματος και της ευρύτερης αναπηρικής πολιτικής όσον αφορά τους νέους και τις νεανίδες με εγκεφαλική παράλυση.