Business Administration / Διοίκηση Επιχειρήσεων (Μ.Β.Α)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Business Administration / Διοίκηση Επιχειρήσεων (Μ.Β.Α) by Author "Hadjiyiangou, Eleni"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- PublicationEmployee empowerment practices : the impact on employee satisfaction(School of Business : Master of Business Administration, 2027-07-31)
;Hadjiyiangou, EleniEfstathiades, AndreaseΟι οργανισμοί αντιμετωπίζουν τεράστιες προκλήσεις στη βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητάς τους στον σημερινό μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο. Οι ειδικοί θεωρούν την ενδυνάμωση των εργαζομένων ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο που ενισχύει την οργανωτική απόδοση, την ικανοποίηση των εργαζομένων και την ποιότητα των υπηρεσιών. Η απάντηση στη συνεχή μεταβαλλόμενη τάση της παγκόσμιας επιχειρηματικής ατμόσφαιρας είναι ίσως η πιο σημαντική ανησυχία τόσο για τους ανθρώπους όσο και για τους οργανισμούς. Προκειμένου να αντιδράσουν στις αλλαγές και τις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών και των ενδιαφερομένων, οι εργαζόμενοι πρέπει να αντιμετωπίσουν πολλές προκλήσεις στην καθοδήγηση της απόδοσής τους. Οι εργαζόμενοι συχνά αγωνίζονται να αρπάξουν και να περιορίσουν τη διαχειριστική τους εξουσία για να αντιμετωπίσουν αυτές τις προκλήσεις. Μία από τις βασικές προκλήσεις για τις επιχειρήσεις σε αυτήν την εποχή της παγκοσμιοποίησης είναι να παρέχει άμεσες απαντήσεις στους πελάτες για να τους κάνει ικανοποιημένους και να αυξήσει την παραγωγικότητα. Παρ 'όλα αυτά, οι κακές οργανωτικές ρυθμίσεις όπως η έλλειψη εξουσίας για λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με την εργασία, περιορισμένη πρόσβαση σε πληροφορίες, έλλειψη ελέγχου στην εργασία, αόριστη και χωρίς νόημα ευθύνη, και το ακατάλληλο σύστημα ανταμοιβών συχνά καθιστούν τις θέσεις εργασίας δύσκολες για τους υπαλλήλους και μειώνουν την ποιότητα των υπηρεσιών, που τελικά οδηγούν σε δυσαρέσκεια των πελατών. Προκειμένου να κάνουν τους πελάτες ικανοποιημένους και να βελτιώσουν την οργανωτική απόδοση, οι οργανισμοί πρέπει να παρέχουν στους υπαλλήλους αρκετή εξουσία και υποστήριξη. Η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσίας αποτελεί βασικό μέλημα για τις επιχειρήσεις, και ο Oliver υποστηρίζει ότι η ικανοποίηση των πελατών εξαρτάται κυρίως από την ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας. Η αντιληπτή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να προσδιοριστεί μόνο από την άποψη της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσίας και τη συνολική ικανοποίηση των εμπειριών των πελατών. Οι οργανισμοί μπορούν να επιλέξουν οποιαδήποτε από τις δύο προσεγγίσεις που μπορούν να ενισχύσουν την ποιότητα των υπηρεσιών: την προσέγγιση της γραμμής παραγωγής και την προσέγγιση ενδυνάμωσης. [